NEWS vs. LISTSRV a trocha filosofie (was Re: news:// cz.

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Wed Aug 23 16:21:11 CEST 1995

>        V roznych priruckach o internete je odporucane vytvorit si vlastne
>     rules-pravidla na triedenie, pripadne vymazavanie posty.
>        Cize napriklad z ccmail-l mi pride asi 20 sprav denne z toho asi
>     7-10 automaticky vymazem.

Stastny to clovek. Ja jsem zapojen asi v 15 konferencich a za dnesek bylo
tech mailu nekde mezi 50 a 100.

Jeste nedavno jsem byl take zapojen ve dvou mezinarodnich konferencich
o Windows NT a dostaval jsem pak i >200 prispevku za den.

Ty prispevky mam automaticky tridene podle konferenci a z techto boxu zase
ta zlata zrnka informaci presouvam do dalsich ted uz snad 100 mailboxu
podle tematu, osobni korespondence atd. Tudle zaplavu tezko zvlada sebelepsi
trideni.

Pritom by skutecne stacilo, kdyby vsechno bylo zaroven ve forme news pro
aktualni cteni a prispivani a zaroven ve forme archivu na WWW serveru, kde
bych mohl treba cely rok prohledavat na klicova slova pres WAIS.

S pozdravem,

Jiri Kvarda                       Czech Technical University
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Computer Center, ICSC
tel.: +42 2 2435 3306             Prague, Czech Republic