NEWS vs. LISTSRV a trocha filosofie (was Re: news:// cz.net vs. cz.listserv.net) cz.listserv.net) cz.listserv.net) cz.listserv.net)

Magdalena Smolenova smolenova at mvax.uakom.sk
Wed Aug 23 16:38:46 CEST 1995

>Kdyz uz tu diskutujeme otazku news atd dovolte mi nekolik pripominek:
>
>Mail-list je hezky, kdyz je mira prispevku relativne nizka a da se precist
>cely - casto se tam dozvite i jine zajimavosti ( i kdyz off-topic) ale
>hodi se. Jakmile ale vzroste mnozstvi zprav za den tak na 50 , zacinate
>mit stihoman, ze je tam neco duleziteho a vy to musite preskocit, nebo to
>proste ctete a stravite nekolik hodin kazdy den jen ctenim mail-listu (

 Dovolte mi, aby som sa pripojila aj ja. Velmi uzitocne by bolo pravidelne
spracovanie  tzv. FAQ (Frequently Asked Question) prispevku aj v nasich
podmienkach.  Urcite je to to najlepsie, co mozeme v newsoch (alebo aj v
diskusnych skupinach) najst.
Takze, najdu sa aj u nas zanieteni dobrovolnici, ktori by boli ochotni
kvalitne spracovat a neskor pravidelne aktualizovat najcastejsie temy diskusii?
To by bol urcite velky prinos pre ceske a aj slovenske diskusne skupiny.

Pozdravuje
						Magda Smolenova