NEWS vs. LISTSRV a trocha filosofie (was Re: news:// cz.

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Wed Aug 23 16:45:54 CEST 1995

> Date: Wed, 23 Aug 1995 16:21:11 MET-2DST
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> From: kvarda at vc.cvut.cz (Jiri Kvarda)
> Subject: Re: NEWS vs. LISTSRV a trocha filosofie
>
> Pritom by skutecne stacilo, kdyby vsechno bylo zaroven ve forme news pro
> aktualni cteni a prispivani a zaroven ve forme archivu na WWW serveru, kde
> bych mohl treba cely rok prohledavat na klicova slova pres WAIS.

Osobne jsem vsemi deseti pro archivovani ... velmi se mi to osvedcilo
pro skupiny comp.sys.sgi.*, ktere jsou pristupne (asi jako mnoho dalsich)
pres WWW-WAIS branu, a archivy konferenci jako net at cs a sgi at cs mi umoznuji
ukladat si jsen opravdy aktualni a momentalne potrebne informace - az
je vymazu, vim, ze v archivu konference budou k dispozici dal. A neni-li
WAIS, je vzdycky jeste po ruce fgrep, kterym se ten archiv da po
stahnuti projet ;-).

Honza

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany           <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>