mirror

David Ullmann ULLMANN at mumicek.chemopetrol.cz
Wed Aug 30 12:25:53 CEST 1995

Ahoj,
Mam problem - na jednom zajimavem ftp serveru je nekolik
adresaru, kde se neustale objevuji nove soubory (napr. pro
Visual Basic) a ja bych potreboval provadet automaticky mirror
obsahu techto adresaru na svuj disk (nejlepe jen novych nebo
zmenenych souboru). Nevite nekdo o nejakem softu pod Windows, ktery
tohle dokaze?

Problem c.2 - muj FTP client nema tyto vlastnosti:
- stahovani celych adresaru najednou
- informace o poctu souboru v adresari a jejich celkova velikost
- porovnani dvou adresaru (jeden na FTP serveru, druhy na mem disku)

Nevite o jinem FTP clientu, ktery tyto vlastnosti nebo funkce ma?

                Za kazdou odpoved dekuje
                David, ullmann at mumicek.chemopetrol.cz