mirror

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Wed Aug 30 12:35:29 CEST 1995

> Date: Wed, 30 Aug 1995 12:25:53 MET-2DST
> From: "David Ullmann" <ULLMANN at mumicek.chemopetrol.cz>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: mirror
>
> Mam problem - na jednom zajimavem ftp serveru je nekolik
> adresaru, kde se neustale objevuji nove soubory (napr. pro
> Visual Basic) a ja bych potreboval provadet automaticky mirror
> obsahu techto adresaru na svuj disk (nejlepe jen novych nebo
> zmenenych souboru). Nevite nekdo o nejakem softu pod Windows, ktery
> tohle dokaze?

UNIXovy balik (ci sada PERLovych skriptu) 'mirror' mozna existuje
i v PC forme ... ale dost bych se tomu divil. Nikdo neni natolik
sileny, aby provozoval staly FTP server pod Win3.1 (mozna Win95
budou lepsi, kdovi...). Zkuste Archieho nebo Parkera nebo nejake
USENET FAQ na tema FTP ci PC.

> Problem c.2 - muj FTP client nema tyto vlastnosti:
> - stahovani celych adresaru najednou
> - informace o poctu souboru v adresari a jejich celkova velikost
> - porovnani dvou adresaru (jeden na FTP serveru, druhy na mem disku)
> Nevite o jinem FTP clientu, ktery tyto vlastnosti nebo funkce ma?

Kdyz nekdo na UNIXu taha hierarchie, pouzije na to vetsinou mirror ...
taky by mne zajimalo, jestli takovy klient existuje (umi to ale
nektery z UNIXovych FTP klientu? Mozna ncftp? Mel jste nekdo neco
takoveho v ruce?).

Diky

Honza

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany           <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>