Jak odpovidat ... (Zpracovani informaci)

Petr Opletal petr at econ.muni.cz
Sat Dec 2 17:05:48 CET 1995

> - Odpovedi do konference zasadne ano.

No - to je pravda, ja jsem se vyjadroval k alternative, ze by se
odpovedi posilaly tazateli. Take si myslim, ze konference je na tema
"diskutovat" :-)

> ...dodrzovani urcitych konvenci.

Souhlas, ochota ...

> Mozna je to utopie, ...

Snad ne!

-------------------------
> From:          "Tmej Ales" <XTMEJ at cslab.felk.cvut.cz>
> Subject:       Re: VS a komercni organizace

> ... To znamena nejen vyzadovat TREFNE
> pojmenovani prispevku (cmp %subj% , tema tohoto pripsevku), ale
> i zavest SYSTEM v nazvech napr
> <Q:|Re:><prefix vyjadrujici typ> vlastni nazev
> Duvodem jsou programy pro automaticke trideni posty,

Pripojuji se k tomuto navrhu - tzn. nekdo, kdo se citi na formulaci
pravidel pro syntaxi, by mohl neco takoveho udelat. Potom by skutecne
automaticke trideni posty k necemu bylo ... (zatim to pouzivam jen
pro eliminaci urcitych autoru ;-)))))

Opletal