Konference o doprave ?

Oldo Slizek oldo at sco.medicalh.sk
Sat Dec 2 17:14:44 CET 1995

 Zdenek Maruna pise:

> Na URL:
>       http://www.cvut.cz/home/railway.htm
> je prehled evropskych zeleznicnich zdroju Pokud je mi znamo tak nema co do
> uplnosti obdobu. Na nekterych serverech tam zminenych je i prehled
> emailovych konferenci o doprave. Myslim, ze vsechny jsou na serverech v USA.

	Souhlasim s tvrzenim o serveru na CVUT a navic prikladam dalsi
informace (bohuzel nevim o zadne "konferenci v cestine"):

www-server na Karlove universite obsahuje dalsi zajimave informace o CD:
 	http://www.ms.mff.cuni.cz/tourist/cesko/zeleznice/

pripadne primo URL na sever Mercurio:
	http://mercurio.iet.unipi.it/home

rada infomacii je rovnez na www-serveru VS dopravy a spojov v Ziline:
	http://www.utc.sk

	Zdravi

	 Old. Slizek
  _||____|__|  | http://www.medicalh.sk/~oldo | | oldo at sco.medicalh.sk |