Just Add Kit pro W95 a Warp

Pavel Janecek JANECEK at cmc.cz
Mon Dec 4 09:49:16 CET 1995

> Hello all,
>
> Kdo mate zajem o Just Add Kit popisovany v Chipweeku 31, jeho domovska
> stranka je
>     http://www.austin.ibm.com/pspinfo/drk95.html
>
> Co to umi - poradi, jak mohou koexistovat W95 a Warp (na rozdil od
> tvrzeni instalac. programu W95). Dale poradi pri odinstalovani W95,
> otestuje HW a dalsi. Jsou to 3 diskety nebo najednou asi 3,5 MB.
> Bye
> Stan /\
>
> Stanislav Koci          e-mail: bilbo at hobit.anet.cz

Z vlastni zkusenosti, koexistence w95, os/2 Warp a stareho ms/win3.11
je mozna. zalezi na poradi instalace. v mem pripade dos/win -> w95 ->
os/2. Boot manager funguje bez problemu. je dobre ale pokud mozno
vyzalohovat vse co jenom jde. Ja jsem pouzil pujceny 1 GB disk.
Vsechny partition jsou primary na jednom disku. Ten jsem vyhradil jen
pro OS. Skoda, ze nelze mit jeste o jednu partion vice. Sikla by se
pro Linux. Treba casem az Bill a potazmo W95 pohlti veskerou
konkurenci. Save our souls.

*********** Czech Management Center Celakovice ***********
** nam. 5. kvetna 2, 250 88 Celakovice, Czech Republic  **
**                                  tel:+42 202 891 441 **
** ing. Pavel Janecek               fax:+42 202 891 997 **
** Director of Computer Center   e-mail:janecek at cmc.cz  **