Seznam zdroju - budoucnost

Miroslav Wagner WAMBI at barbie.die.fmph.uniba.sk
Mon Dec 4 18:26:47 CET 1995

Hi,

Ja sa zasa priklanam k tej druhej variante (alebo ktora to bola :
islo o to, ze sa to bude posielat po mensich castiach postupne pocas
nejakeho obdobia napr. mesiac). Uvediem duovody:

1. ked ide cely zoznam, tak je taky dlhy, ze sa mi ho ani nechce
citat a nemam ani na to cas (a myslim, ze aj kopec dalsich ludi) a
teda ja si tazko vsimnem nieco nove a zaujimave - zoznam, ktory
posledne dosiel skoncil u mna vo foldery extraktnut, kde si ukladam
mail, na ktory sa niekedy neskuor pozrem, alebo ho extraktnem do
suboru ked uz mam priliz velky mailbox a ked by som si nasiel cas na
pozretie, tak aj tak uz medzi tym dojde dalsi zoznam (pripadne
dalsie).

2. teda ked bude chodit zoznam po mensich kuskoch postupne, tak potom
si ho prezrem, pretoze nebude az taky dlhy a na jeden krat. Rozdelit
by sa to mohlo podla tematu (napr. konferencie, www, ...)

3. tretia varianta - teda kodovane - je podla mna dost nevyhovujuca,
lebo ked si nenajdem cas na pozretie dlheho mailu, tak uz vuobec sa
mi nebude chciet unecodovat co stoji trosku casu a komu sa to chce
robit ?

4. varianta s tym, ze sa povie, ze je to na www alebo gopheri, a ze
muozete si to e-mailom stiahnut tak a tak je dost nechutna, kto ma
cas stale sa hrabat vo www a zistovat, ci sa tam nahodou nieco
nezmenilo, pripadne ak by sa povazovala za priaznivu tato cast, tak
potom nech sa poslu do konferencie zmeny, ktore nastali od posledneho
uverejnenia s tym, ze cely dokument je tam a tam - info pre tzv.
novacikov.

Takze ja sa pripajam k casti ktoru som oznacil bodom 1. alebo bod 4.
podla mna su to jedine najvyhovujucejsie riesenia (pripadne nejako
skombinovat tieto dva body: najprv sa poslu iba zmeny, ktore nastali
a potom sa posle cely dokument, napr. po castiach).

bye a sorrac za dlhy mail (ale nepresiahol 50 KB :-) )
MW

 Miroslav Wagner, Student of Informatics, Network Administrator
 Faculty of Math. and Physics, Comenius University, Bratislava
 URL     :  http://www.dcs.fmph.uniba.sk/~wagner/
 E-mail  :  wagner at dcs.fmph.uniba.sk