Dalsi budoucnost postovniho seznamu zdroju

Josef Krob jokr at manwe.phil.muni.cz
Mon Dec 4 18:28:58 CET 1995

KOPRIVA Petr wrote:

> [...]

Ja nevim, ale mam pocit ze UU-encode NENI komprimacni program.
Naopak, po zakodovani treba ceskeho textu, aby byl prenosny
mailem, je vysledny soubor delsi.

> Hlasuji pro *.zip.
>                                 P.Kopriva - CVUT Praha

Ale to je jen detail v provedeni. Samotna vec je jiste uzitecna
a mohla by byt zachovana.

Josef Krob                                   jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie		             tel.:05-41 32 12 58 / 163
Filosoficka fakulta Masarykovy university
660 88 BRNO