Finger (vlastni, nestandardni data)

Petr Hruby Petr.Hruby at mzcr.cz
Tue Dec 5 15:54:00 CET 1995

On  5 Dec 95, 13:47, Vladimir Solnicky =?ISO-8859- wrote:

>   Dle mych informaci funguje finger na nelokalni pocitac tak, ze preda
> retezec finger serveru na dotazovanem pocitaci (protokol neznam, mohl by
> byt v nejakem RFC). A finger server pracuje tak, ze si zavola lokalni
> finger, da mu data a vysledek posle zpet tomu, kdo ho zavolal. Nikdy jsem
> nezkousel lokalni finger menit, ale zkousel jsem se pripojit na port pro
> finger a po zadani retezce mi vratil odpovidajici informace. Tak by to
> snad i mohlo fungovat.

Je to tak. Prelozil jsem si fingerd, ktery misto, aby zavolal na
lokalnim pocitaci finger, tak pusti maly programek, ktery
bez ohledu na parametry vypisuje kratke hlaseni.

Zkuste
finger @mzcr.cz

Petr Hruby

--
Ministry of Health of the Czech Rep.    Petr Hruby, system administrator
Palackeho nam. 4                        e-mail: Petr.Hruby at mzcr.cz
128 01 Praha 2                           phone: +42-2-24972193
Czech Republic                             fax: +42-2-24916019