Problem s modemem

Bilik Petr, Ing. Petr.Bilik at vsb.cz
Wed Dec 13 12:27:19 CET 1995

> Pokud si na PC naistalujete napriklad Linux, reseni je jednoduche.
> Konfigurace neni slozita, spolehlivost vysoka, cena nizka.

Pripojil bych se k teto problematice s dotazem zda "komunikacnim
servrem" pro pristup na internet (TCPIP) muze byt PC s W95 a
nainstalovanym dial-up serverem (je to soucast Microsoft PLUS!).
V ceske verzi W95 resource kitu jsem se ve svazku 2 na stranach 816-818
(LAN protokoly) nejprve dozvedel , ze to nejde a pak ze ano.

Podotykam ze nejsem odbornik na WAN a mozna se ptam hloupe, proto
prosim o shovivavost.

A jeste jeden dotaz (asi sem nepatri, ale tonouci se stebla chyta):
Lze pod W95 rozchodit modem, ktery neodpovida spravne na vsechny AT
sekvence ? Jedna se o radiomodem ceske firmy RACOM. Jde o obecny
problem  s libovolnym modemem, ktery na nektery AT prikaz, ktery W95
na nej vyslou pri identifikaci a pri spousteni dial-up networking,
neodpovi spravne , ale ERROR. Pokud pri spousteni dial-up pripojim US
REobotics a necham W95 na nej sahnout a pak prepojim na stejny COM
radiomodem tak to beha dobre.

Dekuji za jakykoliv podnet.
Bilik

  Ing.Petr Bilik                    Petr Bilik
  katedra 450 El. mereni            Dpt. of Electrical Measurements
  VSB-TU OSTRAVA                    VSB-TU Ostrava
  trida 17. listopadu               Czech Republic
  708 33 Ostrava Poruba