Problemy s tlaciarnou

Peter Jasek WPETER at sps.gymmt.sk
Wed Dec 13 12:30:31 CET 1995

Trochu mozno off topic, ale je to pre mna dolezite:
Ak niekto pozna niekoho kto by vedel poradit, prosim forwardnite
tento mail. Pripadnu pomoc smerujte na moju adresu. Dakujem.

Mam problem. Nedari sa mi nainstalovat laserovu tlaciaren
Calcomp CCL600 tak, aby mi behala s W95. Ked pouzijem ovladace
dodavane s nou (pre W3.1), W95 vobec nepracuju s ttf fontami. Sice sa
tvaria ze ano, ale v skutocnosti na obrazovke aj na tlaciarni su
nahradzovane inymi fontami.

Vie niekto co s tym? Mate niekto podobne skusenosti?

Please HELP ME!

---PeJa ... wpeter at sps.gymmt.sk