Nove FTP (Chemie,TPascal )

Robert Farkas ueenfark at savba.savba.sk
Fri Dec 15 18:24:11 CET 1995

Vazeny pan Cudek,

     v uplynulych dnoch som na zaklade Vasho informacneho E-mailu o
chemickych programoch na vasom servery si preniesol 2 ci 3 programy pre
Windows aj pre DOS. Hoci ChemWindow by mi vyhovoval po stranke jeho
moznosti, slo len o demoverziu, ktora neumoznuje archivovat ani tlacit
vytvorene subory. Preto by som sa Vas chcel opytat, ci neviete o niektorom
konkretnom programe (moze byt aj pre DOS), ktory ma schopnost kreslit
jednoduche strukturne vzorce a najma ich tlacit na HP laserovej tlaciarni ?

     Vopred dakujem.

                                         S pozdravom,

                                         Robert Farkas

Dr. Robert Farkas