News & Netscape

Jaroslav Biolek biolek at ro.vutbr.cz
Fri Dec 15 23:14:29 CET 1995

> Vazeni,
> 	poradte nezkusenemu : zajimalo by mne, co je treba vsechno udelat
> 	a co je treba nastavit v Netscape 1.2N pro to, abych mohl cist news
> 	z nektereho z news-serveru. Zda se, ze to neni tak jednoduche ...

Pouzivam jiz verzi 2.0b3 takze si jen vzpominam, ale ve vsech verzich to
bylo podobne. V nabidce Options (Preference) je sekce Mail and News
kde se zadava jmeno nebo IP cislo SMTP serveru a dalsi veci
a v dolni casti se zadava jmeno NEWS serveru napr. aci.cvut.cz
a max. pocet prispevku zpracovavanych naraz. Pak si musite
objednat (subscribe) skupiny dle zajmu, ale to se dela az po prepnuti
prohlizece na NEWS Reader pres tlacitko NEWSGROUP, musite mit
ale zapnuty Directory button. Mozna to jde i jinak.

Zdravim
                       Jarda Biolek
ing. Jaroslav Biolek
Technical University of Brno
Kounicova 67a		    Tel/fax: +42 5 41125166
601 90   Brno		       Tel.: +42 5 41125165
Europe - Czech Republic      E-mail: biolek at ro.vutbr.cz