muzikanti co delate?

honzarek at bajt.cz honzarek at bajt.cz
Sun Dec 24 03:47:34 CET 1995

JK>°±² Jkus zdravi vsechny pritomne i nepritomne ²±°

JK>hele jsem taky hudebnik a ENCORE jsem mel OSTROU verzi koupenou.
JK>Jak jiste vis je to chranene zajimavym zpusobem a pri defragmentaci
JK>harddisku se poskodi soubor na kterem je ulozeno info o poctu instalaci
JK>a tak. Celkem jsou na diskete povoleny 2 instalace - o obe jsem prisel
JK>diky SCANDISKU a DEFRAGu :(((
JK>To je ma nemila zkusenost s ENCOREM - jinak je soft je to skvelej a
JK>notaci dela pekne - sehnal jsem si demo verzi, ktera neumi PRINT a SAVE
JK>- docela dobry - ...

> [...]

Nazdar JKus,
  Moc jsi me nepotesil, zvlast kdyz nemam 'varhanky' ani jinej Keyboard.
Prave proto potrebuju sehnat nejakej ten listserver. Co se tyka
instalace (to uz patri do /software - omlouvam se) nemam problem.
Original disketu jsem udelal hned jako zalozni kopii a instalaci ma za
sebou jiz vice nez dve .. :-)) treba te tohle potesilo.
     Ahoj OLDA.