Off topic (Was: muzikanti co delate)

Martin Bily bily at cs.felk.cvut.cz
Sun Dec 24 11:15:54 CET 1995

>hele jsem taky hudebnik a ENCORE jsem mel OSTROU verzi koupenou.
>Jak jiste vis je to chranene zajimavym zpusobem a pri defragmentaci
>harddisku se poskodi soubor na kterem je ulozeno info o poctu instalaci
>a tak. Celkem jsou na diskete povoleny 2 instalace - o obe jsem prisel
>diky SCANDISKU a DEFRAGu :(((

Dobry den,
z textu prispevku jsem nepochopil, jak souvisi s pouzivanim site
Internet. Dovolim si jen predpokladat, ze do teto konference byl
zaslan omylem.
V Seznamu zdroju je  uvedena konference o multimediich. Jmenuje se
mmedia a je vedena na listserv at list.vslib.cz. To je snad o neco
vhodnejsi misto pro Vas typ prispevku.

					Martin Bily
				     spravce konference

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at felk.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +42-2-2435 7323
Karlovo nam. 13                         fax:   +42-2-29 80 95
Praha 2, Czech Republic