ftpmail - split

Tomas Mueller tom at cnb.cz
Wed Feb 8 11:22:22 CET 1995

> .... uz davno jsem se chtel zeptat, jestli nekdo nema na spojovani
> rozdelenych souboru z ftpmailu udelany script (a ma-li, poskytne?).

:-) Scriptu se da (minimalne v unixu) vymyslet hodne. Kdysi davno
jsem si pro prijimani a slepovani souboru z ftpmail at ftp.vslib.cz
udelal neco takoveho (v prostredi HP-UX 9.0, 9.04, 9.01 a 9.05):

#!/bin/ksh
readonly FOLDER=${1-$(grep 'maildir =' $HOME/.elm/elmrc |
	cut -d " " -f 3)/ftpmail}
mailx -H -f $FOLDER |
cut -c 3- |
sort -nk8 |
while read msgno z ; do
	readmail -nf $FOLDER $msgno
done |
awk 'length($0) > 0 { print $0 }' |
uudecode
rm $FOLDER

Urcite to neni nejlepsi a nejvymakanejsi, ale slouzi to a jak uz to
tak byva, proc bych to vylepsoval, kdyz na to stejne neni cas.
Pouzivam si to takhle:
1. V elmu si otaguju vsechny casti jednoho prijateho souboru (1/n..n/n)
2. Sejvnu je do folderu, ktery mi elm defaultove nabidne (=/ftpmail)
3. V elmu zavolam pres ! uvedeny script a do current adresare
   se mi to vybali.
--
Tom Mueller