Windows pod OS/2 (was: prenos souboru z RSX-11M do ...)

Petr Cesenek petr at fcc.cz
Wed Feb 8 11:51:37 CET 1995

> Ak spustim win.program s volbou v Win/os2 okne system sa ho pokusi zaviest,
> (kontrolka disku zablika) ale asi po 5-8 sekundach snaha konci (ikona este
> asi 2 sek je "aktivna" potom prejde do stavu "vybrana-nespustena" a vsetko
> ako pred pokusom o spustenie.
> Programy v Win-full screen chodia bez problemov.
> Mozny problem - OS/2 je nastavena na US, WIN 3.1 su CZ
OS/2 Warp jsem instaloval predevcirem, takze toho taky zatim moc nevim.
Ale! Firma od ktere jsme Warp koupili, pribalila do krabice male upozorneni,
a to sice ze Warp je mozne instalovat pres MS Windows English nebo EE
ale v zadnem pripade ne pres CZ. Ja jsem instaloval Warp na disk s jednou
(primarni) partition pres cely disk a pred tim jsem tam naistaloval
MS-DOS 6.2 a anglicke Windows s ceskou podporou. Zatim to pracuje bez
problemu, dokonce se mi podarilo spustit troje Windows najednou (ve trech
oknech) a nezhroutilo se to. I ceska podpora ve Windows pracuje normalne.

> Pocas instalacie OS/2 tato vyzadovala instalacne diskety WINDOWS cislo 1 a
> cislo 4.  Cesky popis skupin a programov (Prislusenstvi a podobne ... nie je
Po mne to chtelo disk 1,disk 3, disk 4 a disk 5.

		Petr Cesenek
		petr at fcc.cz