Windows pod OS/2 (was: prenos souboru z RSX-11M do ...)

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Thu Feb 9 22:36:32 CET 1995

			Dobry den netters !

According to Petr Snajdr.
>              ^^^^^^^^^ jeste aby jo.
>          OS/2 ma non-kooperativni multitasking totiz i pro ramec win
> aplikaci a kazda bezi na svem virtualnim stroji.Ne jako 16 bitove
> aplikace Win95,ktere znepruchodni cely system a zablokuji i 32bitove
> jadro ;))))
Ano, je to jediny system s preemptivnym multitaskingom v ktorom idu spustat
bezne DOS/WIN aplikacie na ktory sa da ako takspolahnut. Pokial ide o to
zrutenie celeho systemu,v predoslych verziach OS/2 dochadzalo k stavu, ked
v pripade zrutenia aplikacie sa tejto podarilo zablokovat thread I/O
zariadenia (napr klavesnice) a kedze ten bol iba jeden, system sice bezal
dalej (ak fungoval ako server, tieto server aplikacie (napr tcp-ip routing,
FTP, gopher, www)  pokracovali) , ale nedalo sa pracovat s klavesnicou takze
 nasledovalo stlacenie reset :-( alebo u PS/2 off :-)
U verzie 1.X nebolo az take komplikovane "polozit" DOS aplikaciami...
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk