OS/2

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Thu Feb 9 22:37:20 CET 1995

		Dobry den netters !
According to Petr Snajdr.
> Nekde v hloubce je neco jako Win install.Mozna,ze tam bude neco vic.
> Me samemu ,kdyz jsem se pri prvni instalaci pokousel i o Win
> to moc nefungovalo ( uvodni obrazovka byla ruzova ;)) a dal se to
> ani nedostalo.Mozna ze vic budou vedet na
Mne sa dari spustit Windows v FULL SCREEN mode, to znamena, opustim desktop,
pracujem vo WIn, data do desktopu prenesiem cez spolocny clipboard (DDE som
neskusal ) ale ak sa vratim do desktopu a pokusim sa spustit akukolvek
aplikaciu vo WIN OKNE ( cize v ramci OS/2 desktopu ) system sa pokusi
spustit aplikaciu ale po par sec.(velmi pomaly system) snahu ukonci a
navrati sa do stavu pred dvojitym kliknutim - aplikacia je v ramci okna
"vybrana" ale nie "spustena" . Ak tu istu aplikaciu spustim v ramci win,
funguje.  Americke win mam, ale nemam k nim lokalnu podpru (sic) takze by
som bol radsej, ak by mi niekto vedel pocedat ( ale to asi z ibm.com +
microsoft.com :-) preco bola lokalizacia WIN 3.1 vykonana takym
"kooperativnym" sposobom.
> os2.42%echo at a1fel.feld.cvut.cz (ceska FIDO Net konference o OS/2 ).
Dakujem, skusim sa spytat aj tam.
> Petr Snajdr
					Dakujem
BTW: ktosi ponukal text os2.faq (cz) zrejme vznikol v ramci FIDA. Ak by teda
tento text bol uvolneny do Inetu,rad ho vystavim ( aj ked by v tomto pripade
slo o export know-how do cudziny :-)   (teda skor :-(

Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk