FTP Roboti!!!

hladikz at infima.cz hladikz at infima.cz
Mon Feb 13 14:26:52 CET 1995

IK>Lze napsat script na stahovani programu pres FTP ? Pokud ano, jak ?

IK>Pedem diky

IK>Martin Kriz, PeF ZCU Plzen

Pripojuji se k dotazu a myslim ze to bude asi zajimat hodne ctenaru teto
konference.
-------------
Jak automatizovat  stahovani souboru, mirroring, distribuci souboru v
ramci DOS nebo WINDOWS platformy via FTP?
-------------
Moc by se mi libilo napr. cmuchatko, ktere by mi na pozadi ocuchavalo
vybrane adresare u vybranych FTP serveru a dle volby bud stahovalo primo
soubory nebo jen nekam psalo,co se tam objevilo noveho.

                                              Zdenek Hladik
                                           I N F I M A - W A N
                           /""""""\     Modra 1977 Praha 5, Czech
                         ( (o)  (o) )     tel/fax +422-5612731