WU-FTP a HTTPD

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Mon Feb 13 09:05:52 CET 1995

Zdravicko,
dufam ze moje otazky do tejto konferencie nie su odveci.

1. nainstaloval som si u nas WU-FTPD 2.4
kompilacia prebehla OK cez build s41
ckconfig ukazal ze je vsetko OK

spustim ftp

220-======
220-
220-
220-BBBBBBBBAANNEEERRRRRRR
220-
220-
220-========
220-
220-
220-
220
Name (ipx2:straka): ftp
421 Service not available, remote server has closed connection
Login failed.

takto mi to stale pada na viacerych masinach
v messages ja sprava:

Feb 13 08:42:57 ipx2 ftpd[14997]: exiting on signal 11

ale je zaujimave normalny ftpd (dodany so systemom) mi ako anonymous chodi
Ma niekto WU-FTPD na SUNe? a vie mi pomoct?
Ako sa da na normalnom FTPD obmedzit pocet uzivatelov a zadespecit aby sa robila statistika tahanych suborov???

2. pustam u nas httpd priamo (nie cez inetd)
a on po sebe zanechava ZOMBIE
2113 ?  Z     0:00 <defunct>

ktorych sa za tyzden vytvori tolko ze nasina hlasi no more proces
Je to chyba konfiguracie www??? Co mam spravit aby sa mi
<defunct> nevytvarali alebo aby po ukonceni boli kilovany (inak ruseny)
Ak dam kill -HUP na httpd tak sa vsetky <defunct> zrusia.

Vsetko to chodi na SUN -SunOS 4.1.3 s YP

za pomoc a radu diik
                                            TheBenO ( Ing. Peter Straka )
  | KESP EF STU Bratislava                  straka at kesp.elf.stuba.sk       |
  |                                         straka at elf.stuba.sk            |
  | Unix,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,Power-Mac,...,         |