Routovani v 'D' podsitich na Novellu

Petr Simek petrsi at entu.cas.cz
Wed Feb 15 08:47:13 CET 1995

> Potykam se s drobnym problemem - routovani v D-subsitich mezi
> novellskymi servery. Mozna by mi nekdo dokazal poradit:
>
> Mam router  CISCO [IP=192.108.171.1] a DNS server [IP=192.108.171.2].
> Tahle zarizeni jsou fyzicky pripojena na backbone a
> kazdy osobni pocitac, pripojeny na backbone, spravne funguje s IPX i
> TCP/IP sluzbami.
>
> Abych zmensil provoz na backbone, pripojil jsem do takhle vznikle 'C'
> domeny netwarove servery a odstinil uzivatele od provozu na backbone
> dalsi sitovou kartou pro lokalni subsit.
> [...]

Co jsou to 'D' adresy ? Jestli se jedna o subnety (jak predpokladam) C adresy
tak bych pro Vas mel maly tip. Novell neumi spolupracovat s nulovym subnetem
a nespis ani s jednickovym takze pokud si svoje 'C' rozdelite na osm subnetu
po 32 pak nejnizsich 32 a nejvyssich 32 address nemuzete pouzit (nesmi v nich
byt novellske interface). Cisco nulovy subnet bere, ale musi se to specialne
zapnout.

S pozdravem
              Petr Simek