Routovani v 'D' podsitich na Novellu

Stepan Kasal KASAL at ksvi.mff.cuni.cz
Wed Feb 15 14:50:47 CET 1995

Krasny den,

> Potykam se s drobnym problemem - routovani v D-subsitich mezi
> novellskymi servery. Mozna by mi nekdo dokazal poradit:

Ani ja nevim, co jsou to D-subsite; byl bych rad, kdybyste mi to
vysvetlil.  Nicmene je mi jasne, ze jsou to asi site s maskou jeste
delsi nez site tybu C.

Nas server je v podobne situaci, poslu Vam uryvky ze sveho
autoexec.ncf (kdybych se vas ptal "Mate forward=yes?" atd., urcite
bych na neco zapomnel).  Melo by to chodit i bez souboru v sys:etc,
ty jsou (pokud to dobre chapu) dulezite az kdyz mate v serveru vice
nez dve karty.

[pro 3c5x9.lan jsem musel natahnou nejake patches .. ty vynechavam]

load lcs8634 port=300 int=5 frame=ETHERNET_ii name=novell_backbone
load 3c5x9 port=320 int=3 frame=ethernet_ii name=ksvi_lan

[bind IPX ...]

load tcpip forward=yes

bind ip to ksvi_lan addr=194.50.17.161 mask=ff.ff.ff.e0
bind ip to novell_backbone addr=194.50.17.197 mask=ff.ff.ff.e0

; bootp forwarder
bootp