telefonni poplatky za sluzby v zahranici zdarma?

Jaroslav Kucera kucera at handihlp.cz
Mon Feb 20 14:47:05 CET 1995

Dobry den,

     chtel bych zavolat na technicky support jedne zahranicni
firmy (maji BBS) a polozit nekolik dotazu, pripadne stahnout
nejake drivery. V materialech firmy se pise, ze volani na jejich
BBS je zdarma. Tak si rikam, ze by mi mela (moje oblibena :-))
telefonni spolecnost) TELECOM a.s. uctovat 0 Kc. Nevite nekdo,
jak to je doopravdy?
     Za odpovedi predem dik. S pozdravem

                                                       J. Kucera

 |             Jaroslav KUCERA, System Administrator            |
 |    HANDIHELP - The Information System of Disabled Persons    |
 |    Karlinske namesti 12, Prague 8, 186 03, Czech Republic    |
 |    Tel: +42  2 24215915/245          Fax: +42  2 24219797    |
 |                 Internet: kucera at handihlp.cz                 |