telefonni poplatky za sluzby v zahranici zdarma?

Michael Macek XMACEK at cslab.felk.cvut.cz
Mon Feb 20 17:40:15 CET 1995

>      chtel bych zavolat na technicky support jedne zahranicni
> firmy (maji BBS) a polozit nekolik dotazu, pripadne stahnout
> nejake drivery. V materialech firmy se pise, ze volani na jejich
> BBS je zdarma. Tak si rikam, ze by mi mela (moje oblibena :-))
> telefonni spolecnost) TELECOM a.s. uctovat 0 Kc. Nevite nekdo,
> jak to je doopravdy?
>      Za odpovedi predem dik. S pozdravem
>
>                                                        J. Kucera

  Pokud se jedna o cislo v USA, tak  bude asi zacinat na 1-800, tak
je to opravdu zdarma - ale jev USA a mozna v Kanade. Pokud budete
chtit volat od nas, tak vas to vyjde na 60 Kc/min. Ale nezoufejte si,
od dubna to bude o 7% (slovy sedm procent) levnejsi :-( . Zkratka na
Telecom nikdo nema.

                    Zdravi
                          Michael Macek