seznam news

Vladimir Vrabec vrabec at cs.felk.cvut.cz
Sat Feb 25 02:04:59 CET 1995

>Date: Fri, 24 Feb 1995 20:50:08 MET-2DST
>From: "Stepan Kasal" <KASAL at ksvi.mff.cuni.cz>
>To: net at cs.felk.cvut.cz
>Subject: Re: seznam news
>
>Dobry den,

>Predevsim by na to mel byt prikaz ve Vasem news readeru (zkuste dat
>subscribe * nebo se zeptat mistnich kouzelniku)
>
>Jinak:
>
>Seznam vsech konferenci existujicich ve svete je nekde (nevim kde) a
>je o mnoho vetsi, nez co byva dostupne na tom kterem serveru
>(to kdybyste chtel otravovat mistni systemaky se specialnimi pranimi).

> [...]
Pro praci s NNTP serverem "news.felk.cvut.cz" muzete vyuzit tez mailserver
"omi_news at cs.felk.cvut.cz". Uvedeny seznam dostanete napr. e-postou jako jeho
odpoved na prikaz:

#news list *

Tento prikaz musite uvest v radku Subject dopisu tomuto mailserveru.
Obsah dopisu je nevyznamny. Dalsi zatim nezverejnene prikazy mailserveru
pro news:

#news dir diskuzni-skupina-news
#news get diskuzni-skupina-news cislo-prispevku

Prikaz "dir" doda seznam prispevku v diskuzni-skupine-news,
prikaz "get" poda specifikovany prispevek.
Jako uzivatel s kontem na cs.felk.cvut.cz muzete tez vyuzivat primo program
"news" (viz help na "cs"), nebo prostrednictvim lokalniho programu lynx
pracovat s NETNEWS na www serveru omicron.felk.cvut.cz.
Pri teto prilezitosti upozornuji na lokalni diskuzni skupiny typu
"cz.listserv.*", ktere odpovidaji e-konferencim na listserv at cs.felk.cvut.cz
(#news list cz.listserv.*).

                                                Vladimir Vrabec