Netscape ( Re: WFW a Mosaic )

Zdenek Maruna maruna at vc.cvut.cz
Tue Jan 10 13:12:42 CET 1995

>Mosaic ma problemy s dlhymi dokumentami co som si vsimol. Netscape ma zase
>nejaku divnu cache a host ip resolving.

Mosaic je 32 bitovy, zatimco Netscape 16 bitove - podstatne se lisi rychlost.
Netscape dovede soucasne navazat nekolik spojeni (dokument + vnorene
obrazky), zatimco Mosaic je taha jeden po druhem.
Netscape umi poslat mail (mailto:...), mosaic to porad jeste neumi.
Netscape po sobe neuklidi soubory v temporary directory. Musi se rucne mazat !
Mosaic mi pripada hezci :-)

Zdravi

Zdenek Maruna

ICSC-VC CVUT                           maruna at vc.cvut.cz
Zikova 4                               tel: **42 2 2435 3306
CZ 166 35 Prague                       fax: **42 2 311 7529