Mosaic 2.0a8 (was: WFW a Mosaic)

Peter Kupcik Peter.Kupcik at tuke.sk
Tue Jan 10 13:27:28 CET 1995

Zdravim !

> V konferenci www-l at savba.sk byla uz o vanocich zprava, o nove verzi Mosaic
> 2.0a8, ktera toho umi podstatne vic nez predchozi.

S touto verziou Mosaicu nemam dobre skusenosti (mozno len vi-
nou mojej nevedomosti). Na mojom sluzobnom PC (386, 8MB RAM)
sa mi ju nepodarilo spustit ani po nainstalovani w32sOLE.exe
(32-bitove rozsirenie s OLE 1.2). Podarilo sa mi ju vyskusat
aj na comsi lepsom (P90, 32 MB RAM), tam to chodilo, ale ne-
podarilo sa mi prinutit Mosaic k spolupraci s externymi view-
rami.
Nechcem vas od verzie 2.0a8 odradzat, skor hladam niekoho,
kto by mi poradil.

Peter (Ihla) Kupcik              E-mail: kupcik at ccsun.tuke.sk
Technicka Univerzita Kosice             tel: 095-54579, 32729