sendmail routing to uucp

Petr Rehor REHO at decros.cz
Mon Jul 10 14:44:06 CEST 1995

> Provozujeme Linux 1.2.3 a pod  nim sendmail 8.6.1. U sendmailu je
> nekolik  predzzvykanych  cfg.   souboru.  Pro  vetsinu  uzivatelu
> pripojenych na Inet asi vyhovi ten SMTP s DNS.
>
> Ja bych  ale potreboval routovat  VESKEROU postu na  UUCP masinu,
> ktera si bude postu periodicky  vyzvedavat (konkretne je to Major
> BBS). Pripadne by  nebylo marne postu pro nektera  ID routovat na
> MERCURY  na   Netware  serveru.  Predpokladam   ze  sendmail  pri
> slozitosti svych cfg souboru svede ledacos.

Vrele doporucuji knihu sendmail od O'Reilly & Associates. Stoji cca
1.000,- Kc (ja jsem ji koupil u COnetu). Tamse do o sendmailu a jeho
konfiguraci najit prakticky vse a je to vysvetleno stylem pro blbe,
takze se to da pochopit pomerne rychle a slozitost konfiguracnich
souboru znacne poklesne.

Petr Rehor   (rehor at decros.cz)