IP Routing pres RAS

Tomas Najman tomas at exprit.cz
Wed Jul 26 11:06:24 CEST 1995

Petr Simek from NET wote:

>No to se vubec nedivim a velice by mne prekvapilo kdyby Vam to takle fungovalo.
>Jestli si totiz platite za jedno pristupove jmeno na komunikacnim serveru
>(jedna IP adresa komutovane) tak bych se moc divil kdyby Vam Vas IP provider
>umoznil pripojeni vasich siti pres tuto IP adresu (proc by to delal - to by
>si pak nikdo nekoupil pripojeni cele site , kdyz by si ji mohl napojit za
>cenu jednoho accountu).

SAMOZREJME platime za pripojeni cele site, proto to /routing.
Jak jsem vyrozumel, problem je v tom, ze NT nepodporuji dynamicky
routing a staticky zapis do tabulek je problematicky, protoze nam
server na strane CESNETu prideli vzdy jinou adresu a vubec routovaci
tabulky jsou na NT nejake divne (nulove adresy, adresy 224.0.0.0,
obcasna nemoznost jakokoliv zmeny nebo zruseni apod.)

Samozrejme, ze to jde pres UNIX, ale co kdyz CHCI pouzit NT server!
Rad by proste vyuzil NT 3.5 (3.51) server jako gate a router nasi site do
Internetu.

Vite vubec nekdo o nejakem pocitaci, ktery takto funguje? Pouziva
Microsoft taky Solaris nebo SCO UNIX?  :-)

* Ing. Tomas Najman              e-mail: tomas at exprit.cz *
*                                najman_d at ix.wcc.govt.nz *
*-------------System and Network Support ----------------*
* Exprit Ltd.,  V. Huga 4,  Praha 5,   Tel: +42-2-545652 *