IP Routing pres RAS

Dan Lukes LUKES at port.troja.mff.cuni.cz
Wed Jul 26 13:08:25 CEST 1995

> Nulova adresa je dost dulezita - znamena 'default route' cili smer kam
> to ma hodit kdy nevi kam s tim (nema dotycnou sit v tabulkach).
> 224.0.0.0 jsou multicast adresy. Vas problem asi nepujde vyresit statickym
> nastavenim protoze se pripojujete pokazde na jiny port na TS. Musite
> donutit NTcko aby minimalne posilalo RIPy (routing ven vyresit pomoci
> static routes na NTcku), nebo nejlepe aby si sve routovaci tabulky updatoval
> pomoci RIPu.

    Pomozte me, nevzdelanemu ... Snazil jsem se koukat do norem (RFC) a
nenasel jsem tam nic, co by zakazovalo mit 0 v adrese site, jen v cisle
pocitace jsou 0 a 255 zakazany. Chapu tedy spravne, ze treba 193.0.88.24 je
regulerni adresa v pocitace v C-siti 193.0.88 nebo jsem neco prehledl?
Nebo se to sice smi ale nepouziva a kdyz tak proc ...

                                            Diky
                                                    Dan

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ