packet driver v DOS okne Windows'95

Martin Molhanec Ing. K313 MOLHANEC at feld.cvut.cz
Thu Jul 27 14:58:59 CEST 1995

     Hi all !

     Protoze mi nikdo neodpovedel zkusim to jeste jednou !!!

     Mam dotaz, jak to udelat, aby se v DOSovem okne ve Windows'95 dal
 spustit DOSovy program, ktery pracuje nad packet driverem ? Napriklad
 Minuet ? Obcas bych potreboval takove programy testovat a nechci
 kvuli tomu prebootovavat.

     Jo vim, ze bych mohl nechat Windows'95 bezet pres starej realovej
 ODI stack, kterej bych nahodil v autoexecu, aspon tak jsem to
 pochopil z manualu a tak mi to vlastne fungovalo v normalnich
 Windows'95. Ale rad bych zustal u 32 NDIS pristupu na sit, ktere mi
 Windows'95 umoznuji !!!!

     Martin

*  Ing. Martin Molhanec            voice: (+42 2) 2435 2118          *
*            Czech Technical University in Prague                    *
*  Faculty of Electrotechnics      fax:   (+42 2) 311 7498           *
*  Department of Electrotechnology Internet: molhanec at feld.cvut.cz   *
*  Technicka 2                     Bitnet:   molhanec at csearn         *
*  166 27  PRAHA 6, Dejvice        Fidonet:  2:420/12.102            *
*                  C Z E C H   R E P U B L I C                       *