Slip z Windows'95 ( jeste jednou !!!! )

Martin Molhanec Ing. K313 MOLHANEC at feld.cvut.cz
Thu Jul 27 14:58:20 CEST 1995

    Hi all !

    Zatim mi nikdo moc neodpovedel, takze jeste jednou !!!

     Zkousel jsem SLIP z Windows'95. Ale je v tom nejaky problem.
 Zkousim to oproti terminalovemu serveru CESNETu. Nastavi se mi sice
 dobre moje IP, ale vubec se mi nenastaveji nameservery a gateway ?
 Mam pocit, ze ve winsock se pri zadani parametru Bootp tohle vsechno
 nastavi samo ?

    Tedy umeji Windows'95 pracovat s Boot nebo ne ? Musim jim tam NS
a GW nastavit rucne ?

    A jeste jedna vec, velice nemila. Kdyz jsem si zkousel instalovat
pod Windows'95 trumpet winsock 2.0 tak se to moc nepovedlo. Vypada to
asi nasledovne. Winsock se instaluje a chodi, chodi wsping a wsa a
nic dalsiho. Kdyz spustim netscape nebo wsftp tak nic. Podle jedne
hlasky z wsftp se mi zda, ze si najde ten mrtvej stack z Windows'95 a
te ten od trumpet winsock. Prestoze ve Win'95 nemam nainstalovanej
zadnej protokol ? Jsem z toho jelen :-) Budu sice experimentovat dal,
ale kdyz mi nekdo poradi budu radsi :-)))

    Ahoj
            Martin

*  Ing. Martin Molhanec            voice: (+42 2) 2435 2118          *
*            Czech Technical University in Prague                    *
*  Faculty of Electrotechnics      fax:   (+42 2) 311 7498           *
*  Department of Electrotechnology Internet: molhanec at feld.cvut.cz   *
*  Technicka 2                     Bitnet:   molhanec at csearn         *
*  166 27  PRAHA 6, Dejvice        Fidonet:  2:420/12.102            *
*                  C Z E C H   R E P U B L I C                       *