Off topic RE: Web slezske univerzity

Jaroslav Biolek biolek at ro.vutbr.cz
Mon Jun 5 08:58:46 CEST 1995

Chtel bych jen upozornit, ze ani podle stareho ani podle pripravovaneho
noveho zakona o vysokych skolach, nema fakulta pravni subjektivitu.
Musi vzdy vystupovat jako integralni soucast vysoke skoly.
Jake pravomoci jsou na fakultu prevedeny (v cem vystupuje
samostatne) urcuje statut VS.
Prominte mi muj prispevek, ale z predchoziho pusobeni to mam jeste
v krvi a musel jsem proto reagovat.

Zdravim
			J. Biolek

ing. Jaroslav Biolek
Technical University of Brno
Kounicova 67a                tel.: +42 5 41211318
601 90  Brno                 fax : +42 5 41235370
Czech Republic - Europe    e-mail: biolek at ro.vutbr.cz