Off topic RE: Web slezske univerzity

Zdenek Maruna maruna at vc.cvut.cz
Mon Jun 5 09:28:07 CEST 1995

>Chtel bych jen upozornit, ze ani podle stareho ani podle pripravovaneho
>noveho zakona o vysokych skolach, nema fakulta pravni subjektivitu.
>Musi vzdy vystupovat jako integralni soucast vysoke skoly.
>Jake pravomoci jsou na fakultu prevedeny (v cem vystupuje
>samostatne) urcuje statut VS.
>Prominte mi muj prispevek, ale z predchoziho pusobeni to mam jeste
>v krvi a musel jsem proto reagovat.

Zase na druhou stranu je treba uvest, ze Seznam zdroju Cesnetu neni seznam
instituci na Cesnetu ale (aspon ja to tak chapu) prehled vsech verejnych
internetovych serveru na Cesnetu. To znamena, ze kdyz ma instituce nekolik
serveru, tak jsou tam uvedeny vsechny - samozrejme serazene podle dulezitosti.

>Zdravim
>			J. Biolek

Zdenek Maruna

ICSC-VC CVUT                           maruna at vc.cvut.cz
Zikova 4                               tel: **42 2 2435 3306
CZ 166 35 Prague                       fax: **42 2 311 7529