archie pro cz? parker !!!

Matus Uhlar Software uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Thu Jun 15 10:08:25 CEST 1995

In article <199506131101.NAA08936 at ns.felk.cvut.cz> you wrote:

-> > 2/ preco sa zaviedlo nieco nove a nepouziva sa stara dobra archie sluzba?

-> Duvodem vzniku NoseyParkera byla prakticka nemoznost instalovat Archie.
-> Licence na Archie server stoji pro skolu 6000 $, coz neni uplne malo.

Pokial viem parker zabera aj menej mieste na disku...
archie uklada pravdepodobne subory v tvare 'ls -lR' a parker 'find / -print'
- archie nam potom da aj informacie ci ide o adresar , jeho velkost ownera a
pristupove prava, zatial co parker iba jeho umiestnenie.

-> > 4/ parker je aj na slovensku ale dava mi ine informacie ako ten v cechach

-> Zakladnim problemem NoseyParkera je pomerne znacna vypocetni narocnost. Z

Ak je pravda co som pisal vyssie, parkeru staci urobit prikaz 'grep' na
vsetky subory, pomenovane podla serverov... co nie je vobec problem.
A nie je to vypoctovo narocne. Archie vzhladom na odlisne databazy musi
prehladavat subor trochu zlozitejsie.

Komentare rad uvitam a prehlbim si svoje znalosti...

P.S. ak to prislo dvakrat, prepacte...som trochu zazmatkoval, co sa mi v
	poslednom case stava dost casto...
--
Matus Uhlar (fantomas,uhlar on IRC),
Computer Centre of Technical University in Kosice, Slovakia
E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk