archie pro cz? parker !!!

Jiri A. Randus JIRI.RANDUS at vslib.cz
Thu Jun 15 11:10:38 CEST 1995

> Pokial viem parker zabera aj menej mieste na disku...
> archie uklada pravdepodobne subory v tvare 'ls -lR' a parker 'find / -print'
> - archie nam potom da aj informacie ci ide o adresar , jeho velkost ownera a
> pristupove prava, zatial co parker iba jeho umiestnenie.
>
> Ak je pravda co som pisal vyssie, parkeru staci urobit prikaz 'grep' na
> vsetky subory, pomenovane podla serverov... co nie je vobec problem.
> A nie je to vypoctovo narocne. Archie vzhladom na odlisne databazy musi

V tuto chvili ma databaze pro Cesnet neco pres 45 MB. Je to docela
dost, a egrepu (`the fastest grep in the west') chvili trva ji celou
prohledat. Predstavte si situaci, kdy je v behu soucasne takovych sest az
osm egrepu na teto databazi, a cela takovato kratochvile se odehrava na
pretizenem Sunu (Sparc II). JE to relativne narocne, zejmena v pristupech k
disku a na alokaci volne pameti.

J.R.

  Jiri A. Randus
  Jiraskova 878         Harcov F 223a
  Novy Bor              Liberec 15  Harcov
  473 01                460 15
  Czech Republic        Czech Republic