Sbirka zakonu

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Wed Jun 21 11:04:07 CEST 1995

> Pokial sa zaujimate aj o starsie znenia zakonov, platne este z federacie
> mozno by Vam pomohlo:
>
> telnet://bull.uakom.sk
> login: aspi

Ked uz sme pri aspi mam opat niekolko dotazov tykajucich sa pristupu uzivatelov k datam na danom servery (zakony):

1/ Nie je k tym zakonom pristup mimo telnet

        a/ telnet je robeny hlavne pre PC
        b/ mne ked idem z UNIX-u (riadim sa pokynmy aky terminal pouzibat
        mam kodovanie ISO-2 [ znaky sa zobrazuju spravne] ) nefunguju dobre
        klavesy na ovladanie - t.j. nie ze by nefungovali vobec ale zahadnym spo	sobom raz funguju raz nie (jedna sa hlavne o sipky na presuvanie vo
        vybranych zakonoch) pricom telnet spostam vzdy rovnako a s rovnakymi
        nastaveniami (skriptom).

1A/ Uvital by som pristup cez ftp, www (najpreferovanejsia volba) alebo gopher
        A odkazy v html dokumentoch na ine zakony a paragrafy by pomohli v
        orientacii citatela a v citatelnost

2/ Inak musim tuto aktivitu podporit lebo zakony su nato aby sa nimi clovek
        riadil a ked sa chce riadit mal by ich mat moznost aspon precitat
        (ale nie za tazke many ale zadarmo ) a vzdy aktualne.

3/ Uvital by som keby k tym zakonom boli aj nejake popularne vysvetlivky pre
        laikov, lebo ich urcite nepouzivaju len na prave ale aj inde.
        ( aspon u nas na katedre urcite )

4/ mimo aspi: minuli tyzden mi parker cez www (bbs.vslib.cz) fungoval ale tento 	tyzden uz nie a konci hlaskou:
	The requested URL /search.html was not found on this server

za info vopred diiiiikk
                                            TheBenO ( Ing. Peter Straka )
  | KESP EF STU Bratislava                  straka at kesp.elf.stuba.sk       |
  |                                         straka at elf.stuba.sk            |
  | Unix,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,Power-Mac,...,         |