Sbirka zakonu

Petr Hruby Petr.Hruby at mzcr.cz
Wed Jun 21 11:51:57 CEST 1995

> Ked uz sme pri aspi mam opat niekolko dotazov tykajucich sa pristupu uzivatelov k datam na danom servery (zakony):
>

> 1A/ Uvital by som pristup cez ftp, www (najpreferovanejsia volba) alebo gopher
>         A odkazy v html dokumentoch na ine zakony a paragrafy by pomohli v
>         orientacii citatela a v citatelnost

Minuly tyden jsem hovoril s jednim se spoluautoru ASPI a ten me
informoval, ze se pripravuje client-server verze a uvazuje se i o WWW
rozhrani. Pristup pres WWW bude ale pravdepodobne placeny.

> 2/ Inak musim tuto aktivitu podporit lebo zakony su nato aby sa nimi clovek
>         riadil a ked sa chce riadit mal by ich mat moznost aspon precitat
>         (ale nie za tazke many ale zadarmo ) a vzdy aktualne.

Je otazka, zda tuto aktivitu podporuje i firma BYLL. Nevim, jaka je
smlouva mezi nimi a UAKOM, ale nejedna se nahodou o porusovani
autorskych prav ?

Zdravi
Petr Hruby

--
Ministerstvo zdravotnictvi CR               Petr Hruby
Palackeho nam. 4                            e-mail: Petr.Hruby at mzcr.cz