editor-bounce at NETSURF.COM

Miroslav Wagner WAMBI at barbie.die.fmph.uniba.sk
Mon Jun 26 18:25:14 CEST 1995

Hi,

tak sa mi uz tusim podarilo dopatrat k adrese, kde sa da odhlasit.
Nasiel som to kdesi na WWW (nsdigest-request at netsurf.com - fuj bolo
to sialene uz len dufat, ze sa to podari) dik vsetkym, ktori sa
snazili mi pomuoct, aj ked sa nestrafili, ale snaha sa ceni :-)
Tie info som nenasiel ani v hlavicke (nebolo tam ani errors-to ani
owner ani listserv, proste nic) ale napadlo ma skusit www.netsurf.com
a tam po chvilke hrabania a cakania sa mi podarilo najst to co som
asi hladal.
Takze ak by raz mal niekto podobny problem, tak nech skusi WWW na tu
adresu, muoze to zabrat :-) Jednoduche vsak, ale keby ma to tak skuor
napadlo, tak by som nemusel otravovat, ale mozno sa tato moja
skusenost niekomu zijde.

este raz dik a bye
luci sa Miroslav Wagner
so sudruzskym :-) pozdravom "S InterNetom na vecne casi a nikdy inak"
:-)