LiLo

Antonin Kubicek KUBICEK at ftknw.upol.cz
Tue Jun 27 11:03:49 CEST 1995

Zdravim kolegove.
Stala se mi takova neprijemna vec. Na disku mam dve oblasti.
Prvni mam jako bootovaci pro dos a na druhe jsem mel linux.
Asi tak pred mesicem jsem linux zrusil a vyuzivam to misto
pro dos. Nicmene, kdyz jsem smazal linux, zapomel jsem na LILO a
to az donedavna normalne bootovalo dos.Ted uz nebootuje vubec,
proste vypisel LI a zasekne se. Zrejme jsem necim prepsal misto,
na kterem bylo lilo. Nevite nekdo, jak se toho zbavit ?
        Dik, s pozdravem
                                                Antonin  Kubicek
                 University Palacky , Faculty of Physical Culture
                 Information Center
                 Tr. Miru 119, 779 00 Olomouc, The Czech Republic
                 E-mail : kubicek at risc.upol.cz
                 tel. : 42 68 541-2173 kl. 255