LiLo

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Tue Jun 27 11:44:08 CEST 1995

				Dobry den !
According to Antonin Kubicek.
> Stala se mi takova neprijemna vec. Na disku mam dve oblasti.
> Prvni mam jako bootovaci pro dos a na druhe jsem mel linux.
> Asi tak pred mesicem jsem linux zrusil a vyuzivam to misto
> pro dos. Nicmene, kdyz jsem smazal linux, zapomel jsem na LILO a
> to az donedavna normalne bootovalo dos.Ted uz nebootuje vubec,
> proste vypisel LI a zasekne se. Zrejme jsem necim prepsal misto,
> na kterem bylo lilo. Nevite nekdo, jak se toho zbavit ?
najjednoduchsi sposob bude boot dos z diskety ( nezaviren ) a zadajte
prikaz:

			fdisk /mbr

( nie je v online-helpe, ale funguje - nedestruktivne - s vynimkou ktora je
uvedena nizsie )
Pozor, probley s MBR mozu signalizovat pritomnost nejakeho viru ( napr
onehalf, alebo jeho mutacie  - v takom pripade by ste prisli o svoje
data !!!!!! ). Preto najprv skontrolujte, ci nemate na pocitaci
nejaku"chorobu".
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk