Public newsserver site

Martin Pilc mxp24 at psu.edu
Wed Mar 1 07:37:03 CET 1995

Dobry den, vazeni.

Pred casem se na mne kdosi obratil s dotazem na newsserver ktery by
umoznoval anonymni login a pritom prenasel dostatecne mnozstvi diskuznich
skupin.

Nuze, k vyroci Vitezneho Unora :-) tu jeden mate:

Pokud se telnetem prihlasite na launchpad.unc.edu (152.2.22.80) a jako
username zadate "launch", system Vam po zadani jmena, prijmeni a hesla
prideli uzivatelske konto (Jmeno.Prijmeni at launchpad.unc.edu). Pote mate k
dispozici jednak e-mail account (elm), jednak newsserver (rn, trn)
prenasejici toho casu 4550 newsgroups s vesmes globalni distribuci - v
souboru prenasenych newsgroups se vyskytuje rada takovych na ktere mnohe z
komercnich nebo skolnich serveru at uz z jakychkoli duvodu "zapominaji".

Zaroven timto prosim systemove administratory aby ze zahlcovani site
nevinili mne (prestoze jsem to byl ja kdo dal jejich oveckam adresu do US,
ze ano), ale pouze skutecnost ze Internet tu zkratka je a uzivatele se jej
budou snazit vyuzivat i pres docasne (?) omezenou prenosovou kapacitu linek.

Prijemne pocteni

P.S.: Pokud Vas system vrati s tim ze ma obsazene vsechny porty, neztracejte
trpelivost...

                             marpi at psu.edu