Mudr. Internet

Zdenek Maruna maruna at vc.cvut.cz
Wed Mar 1 09:01:55 CET 1995

> . . .
>bych rad zavedl. Bohuzel zatim jsem ve stadiu 'sberu' dat - zjistuji
>ktere zdroje I-netu se pouzivaji jinde.
> . . .

Nejakou dobu jsem jen si tak ze zajmu poznamenaval odkazy na zdroje tykajici
se mediciny (a podobnych oboru). Mam toho jen par odkazu, ale treba mezi tim
bude neco skutecne zajimaveho (v medicine ani biologii se nevyznam).
Podivejte se na moji Home page:
        http://icscnt.vc.cvut.cz/maruna.htm
V soucasne dobe reorganizuji polozky na nasem serveru, a nevyuzivane
informace budu odstranovat. Hodilo by se mi, kdyby to, co ma cenu bylo
umisteno tam, kde to ma smysl (u Vas) a zbytek bych smazal.

PS. Odkazy na jine obory jsou docasne umisteny v :
        http://icscnt.vc.cvut.cz/cvut/home.htm
treba Vas budou take zajimat

Zdravi

Zdenek Maruna

ICSC-VC CVUT                           maruna at vc.cvut.cz
Zikova 4                               tel: **42 2 2435 3306
CZ 166 35 Prague                       fax: **42 2 311 7529