Public unix site

Stepan Kasal KASAL at ksvi.mff.cuni.cz
Wed Mar 1 11:51:58 CET 1995

Dobry den,

> Ovsem zna-li nekdo nekoho kdo Vam na pozadani
> prideli account na unixu a muze mi poradirici byl bych mu velice vdecny.

Vezmu Vas za slovo:
Nejjednodussi je rozbehnout si Unix sam na svem PC.  Potrebujete asi
tak 386 (radeji DX/33), 4M RAM, 40-100M HD.  Pan Linus Thorvals
napsal Linux a dal ho k dispozici zadrmo, takze za SW platit nebudete.

Problem ovsem je, jak ho pripojit k Internetu.

Nicmene Vy jste to mozna myslel jinak... mam ve svych poznamkach
tohle:

telnet://nyx.cs.du.edu
        of Denver.  The University has neither control over nor
        responsibility for the opinions or correct identity of users.

Ale nikdy jsem to nezkoumal a nevim, zda chteji penize ci co.
Pokud to nekdo budete zjistovat, poslete mi prosim zpravu, jak jste
dopadli.
                                  Happy Unix,   Stepan Kasal