Public unix site

MAREK ANTOS ANTOS at troja.fjfi.cvut.cz
Wed Mar 1 12:32:59 CET 1995

> Nicmene Vy jste to mozna myslel jinak... mam ve svych poznamkach
> tohle:
>
> telnet://nyx.cs.du.edu
>         of Denver.  The University has neither control over nor
>         responsibility for the opinions or correct identity of users.
>
> Ale nikdy jsem to nezkoumal a nevim, zda chteji penize ci co.
> Pokud to nekdo budete zjistovat, poslete mi prosim zpravu, jak jste
> dopadli.

Uz v minulosti jsem to vyzkousel a vskutku vam konto zalozi, lec
musite jim obratem poslat neco jako kadrovy dotaznik s notarsky
overenym podpisem (!!!), jinak zustanete velmi vyrazne omezenym
uzivatele, ktery v podstate nemuze vubec nic. Krome toho, mam dojem,
ze se v podminkach neco hovorilo i o poplatcich...