Multilicence Microsoft

Rudisar Ladislav rudisar at faf.cuni.cz
Mon Mar 6 09:11:08 CET 1995

>From: owner-net
>To: net
>Subject: RE: Multilicence Microsoft
>Date: 6. March 1995 8:45odp.

>Za to, ze to nevidi, si pak muze ten inteligent, kdo si takovou ....
>ve svem mail klientovi nastavi.

I tak se to da obhajit, ale OS s grafickym prostredim ma vesmes klienta
taktez v
grafickem prostredi a ten bude pouzivat zcela jiste proporcionalni font
(minimalne
jako default). MS Mail nastesti ma primo v menu zmenu na neproporcionalni
font.
Nezijte v domeni, ze prave Vas mail klient musi pouzivat kazdy. Jsou tu jsou
i jini -
horsi - lepsi (klienti mailu) a jejich mnoho.

Zdravi,
#
# Ladislav Rudisar
# Faculty of Pharmacy, Charles University
# Computer Centre, Heyrovskeho 1203
# 500 05 Hradec Kralove
# Czech Republic
#
# tel.    +42-49-5235021, fax +42-49-5210002
# e-mail  rudisar at faf.cuni.cz