Problemy se stabilitou PC

Jaroslav Biolek biolek at ro.vutbr.cz
Thu Mar 9 14:38:44 CET 1995

Vazeni kolegove,
obracim se na Vas s timto problemem nedavno  se muj pritel stal vlastnikem
noveho PC . Sestava je nasledujici:
 - CPU AMD DX2/80 MHz
 - board SOYO 486DX2  PCI 256kB cache L2
 - video VGA PCI 1MB  ALI- 2301b
 - Controller  IDE PCI bez portu napojeny na porty COMBI ISA radice
(alespon tak mi to bylo receno,je pochopitelne, ze jsem si to sam
doma neoveroval)
  s temito drivery : pro radic quick cmd
                                pro vga pod WfW Avance Logic
 A s touto konfiguraci mam tyto problemy:
- neustale se zasekavaji naistalovane WfW , a to tak ,ze bud pocitac
ztuhne a nepomuze nic jen tvrdy reset,anebo WfW vydavaji nasledujici
hlaseni : CONTROL zpusobila Obecnou chybu ochrany [GPF] v modulu
V631P.DRV na 0005:01F2

-MSACCESS zpusobila Obecnou chybu ochrany [GPF] v modulu MSACCESS.EXE
na 001C:0BC3

-PROGRAM zpusobila chyba zasobniku v modulu USER.EXE na 0019:109E

Pod dosem jsem si to zatim neotestoval jinak , nez ze jsem si zahral
golf a tam pocitac uspesne "zatvrdl" take.

Za jakoukoli radu ci tip Vam perdem dekuji.

P.S. Ani lednova verze WINDOWS 95 neuspela.
 -

ing. Jaroslav Biolek
Technical university of Brno
Rector's office of TU
Kounicova 67a                tel.: +42 5 41211318
601 90  Brno                 fax : +42 5 41235370
Czech Republic - Europe    e-mail: biolek at ro.vutbr.cz